راهنمای مشتریان در خصوص دستور پرداخت پایا:
1- پذیرش و صدور هرگونه دستور پرداخت صادره از سوی مشتریان محترم منوط به داشتن حساب مبدا نظیر ( قرض الحسنه جاری، سپرده کوتاه مدت و یا قرض الحسنه پس انداز ) در بانک سرمایه می باشد.
1-1- پذیرش دستور پرداخت پایا برای اشخاص ثالث ذینفع چکهای عهده بانک سرمایه امکان پذیر نمی باشد.
1-2- خدمت مزبور در کلیه شعب بانک سرمایه ارائه می گردد.
1-3- تسویه کلیه درخواست های ارسالی شعب از طریق سامانه پایا طبق چرخه زمانی ( چرخه پایا ) تعیین شده از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا صورت می پذیرد.
نحوه پذیرش دستور پرداخت های صادره مشتریان:
1- انفرادی: مراجعه به شعب بانک سرمایه و تکمیل فرم دستور پرداخت پایا و یا از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک جدید سرمایه که به زودی راه اندازی می گردد.
2- گروهی: دستور پرداخت های گروهی عمدتاً برای پرداخت های تجاری کاربران شرکتی و سازمانی نظیر پرداخت حقوق و مستمری، پرداخت سود سهام و پرداخت های انتقالی با تعداد زیاد کاربرد دارد. مستندات قابل استفاده در این قسمت شامل " دستور العمل نصب نرم افزار تولید فایل گروهی " و " راهنمای ایجاد فایل گروهی پایا " می باشد. ( جهت ارائه لوح فشرده حاوی فایلهای خروجی نرم افزار گروهی پایا به شعب بانک سرمایه )
مراحل تولید و ارسال فایل نرم افزار گروهی پایا توسط مشتریان به شعب بانک سرمایه:
1- دریافت نرم افزار اجرایی پرداخت گروهی پایا از وب سایت بانک سرمایه و نصب آن
2- استخراج فایل گروهی طبق " راهنمای ایجاد فایل گروهی پایا " و ارائه فایل مذکور بر روی لوح فشرده و تحویل به یکی از شعب بانک سرمایه با رعایت موارد ذکر شده در قسمت راهنمای مشتریان.
* نکته: جهت انجام عملیات فوق در سیستم اینترنت بانک جدید از فرمت مندرج در آدرس الکترونیکی سیستم مذکور استفاده نمایید و خروجی نرم افزار گروهی پایا صرفاً جهت ارسال فایل به یکی از شعب بانک می باشد.
3- تکمیل فرم دستور پرداخت سامانه پایاپای الکترونیکی ( پایا ) در شعبه مربوطه
4- ارائه لوح فشرده به متصدی شعبه
شماره های تماس واحد ساتنا و پایا در بانک
02184245249-02184245252-02184245253