صدای سرمایه ۴۳۷۳- ۰۲۱
این سامانه با ارسال پیام از طریق «پیامکوتاه SMS» و «پستالکترونیکی (Email)» اطلاعرسانی عملیاتهای بانکی و رویدادهای مختلف حساب و کارت مشتریان را انجام میدهد.
مشتریان محترم میتوانند با اعلام و ثبت شماره تلفن همراه خود در شعب و فعالسازی این سرویس، از دریافت پیامهای مذکور به شرح ذیل مطلع شوند:
سامانه پاسخگوی پیام مشتریان(SMS On Demand)
سامانه پاسخگویی پیام کوتاه )SOD ) خدمتی مبتنی بر پیامک است که مشتریان را قادر میسازد با استفاده از شماره تلفن همراه خود که در زمان افتتاح حساب به بانک ارائه نمودهاند و ارسال پیام کوتاه در قالب کد دستوری مشخص به سرشماره 300058، خدمات و اطلاعاتی در مورد تراکنشهای صورت گرفتهشده روی حسابهای خود را دریافت نمایند. پس از فعالسازی این سرویس در شعب بانک سرمایه کافی است جهت دریافت راهنمای دستورات این سامانه پیامکی با متن (Help + فاصله + شماره مشتری) را به سرشماره 300058 ارسال شود. (نمونه: help 785555)
از جمله خدماتی که این سامانه ارائه میدهد میتوان به موارد ذیل اشاره کرد و همچنین راهنمای کامل دستورات سامانه SOD در وبسایت بانک سرمایه نیز در دسترس است.
مشتریان گرامی در صورت تمایل به فعال سازی و استفاده از خدمات فوق میتوانند به هریک از شعب بانک سرمایه مراجعه نمایند.